From HTML to JavaScript, images, and video files, there are many factors that influence the size of a website. By... tovább →
A HTML-től kezdve a JavaScripten át egészen a kép és videófájlokig, sok tényező áll egy weboldal mérete mögött. Összeadva az... tovább →
As a result of the digital transformation, many companies are giving consumers the opportunity to use the internet for activities... tovább →
A digitális transzformáció következtében számos vállalat lehetőséget biztosít a felhasználók számára, hogy az internetet használják azokra a tevékenységekre is, amit... tovább →
Hogyan győzhetünk meg egy döntésképtelen vásárlót? Erre a célra alakították ki Matthew Dixon és Ted McKenna viselkedéstudományi szakértők a legjobb... tovább →
Ahogy azt már korábbi cikkeinkben kifejtettük, friss kutatások igazolták, hogy a sikertelen értékesítési üzletkötések legfőbb oka a vásárlók döntésképtelensége, ami... tovább →
Korábbi cikkeinkben már bemutattuk a sikertelen értékesítés fő okait napjainkban: a status quo fenntartására való preferenciát, illetve a mulasztási torzítás... tovább →
Mi a cél? Kimozdítani a potenciális vevőt a status quo-ból – egy általános tanítás, melyet az értékesítési szakemberek többsége jól... tovább →
Egy sikertelen üzlet legfőbb oka általában nem az, hogy a versenytársak elhappolják a lehetőséget. A probléma az, hogy a potenciális... tovább →
Whose websites emit the most carbon-dioxide? We examined the websites of the most important players of six industries (telecommunications, supermarkets,... tovább →
Kinek a weboldalai bocsátják ki a legtöbb karbont? Hat iparág (telekommunikáció, kiskereskedelem, pénzintézetek, energia, hírportálok, e-kereskedelem) legfontosabb szereplőinek weboldalait vizsgáltuk... tovább →
Vajon hogyan fognak tükröződni az idei év gazdasági kihívásai az európai fogyasztók év végi vásárlási kedvében? A McKinsey 2022-es Europe... tovább →