Előző cikkeinkben már megismerkedhettünk a weboldalak karbonlábnyomának a jelentőségével és mérési lehetőségeivel. De vajon hogyan csökkenthetjük ezt? Lássunk néhány tippet!... tovább →
Előző cikkünkben már beszámoltunk róla, hogy miért is olyan fontos a weboldalaink karbonlábnyomának a mérése (és csökkentése), továbbá röviden ismertettünk... tovább →
Igen, jól olvastad! A weboldalak is rendelkeznek karbonlábnyommal, ezért érdemes erre is odafigyelnünk, ha fenntarthatóbbá szeretnénk tenni a márkánkat. Na... tovább →
Sokat hallhatunk arról, hogy a humor a marketing és főként a reklámkampányok egyik legfontosabb eszköze. A mai internetes humor kulcselemeiként... tovább →
Cikksorozatunk előző részében kielemeztük az „Adobe X Billie” kampány áttörő sikerének titkait, azonban még van jó pár digitális marketing kampány,... tovább →
2021-ben számtalan újdonsággal kellett lépést tartania a digitális marketingeseknek, a posztokon keresztüli vásárlástól kezdve egészen az AI alapú automatizációig. Mindennek... tovább →
Előző cikkünkben már röviden megismerkedhettünk az NLP alapjaival, illetve néhány izgalmas alkalmazási lehetőségével. Most pedig bemutatjuk, konkrétan hogyan is használható... tovább →
Ha kvantitatív adatok elemzéséről van szó, tudjuk, hogy a legjobb barátunk a mesterséges intelligencia. Na de mi a helyzet a... tovább →
Előző cikkünkben a karbonkreditek intézményével ismerkedhettünk meg. De vajon honnan tudhatjuk, hogy egy bizonyos kiterjedésű fás terület mennyi szén-dioxid megkötésére... tovább →
Korábbi írásainkban már bemutattuk, hogyan számíthatjuk ki marketingünk karbonlábnyomát, a csökkentési módokról azonban még kevés szó esett. A téma kapcsán... tovább →
Az ügyfélélmény fejlesztésére irányuló projektek sajnos sok esetben nem tudják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket. Ez azonban sosem ok nélkül... tovább →
Cikksorozatunk korábbi részeiben már megismerkedhettünk három olyan tényezővel, melyek gátolhatják az ügyfélélmény fejlesztését. Szó volt a fragmentációról, a CX fejlesztések... tovább →