Ahogy azt már korábbi cikkeinkben kifejtettük, friss kutatások igazolták, hogy a sikertelen értékesítési üzletkötések legfőbb oka a vásárlók döntésképtelensége, ami... tovább →
Korábbi cikkeinkben már bemutattuk a sikertelen értékesítés fő okait napjainkban: a status quo fenntartására való preferenciát, illetve a mulasztási torzítás... tovább →
Mi a cél? Kimozdítani a potenciális vevőt a status quo-ból – egy általános tanítás, melyet az értékesítési szakemberek többsége jól... tovább →
Egy sikertelen üzlet legfőbb oka általában nem az, hogy a versenytársak elhappolják a lehetőséget. A probléma az, hogy a potenciális... tovább →
Whose websites emit the most carbon-dioxide? We examined the websites of the most important players of six industries (telecommunications, supermarkets,... tovább →
Kinek a weboldalai bocsátják ki a legtöbb karbont? Hat iparág (telekommunikáció, kiskereskedelem, pénzintézetek, energia, hírportálok, e-kereskedelem) legfontosabb szereplőinek weboldalait vizsgáltuk... tovább →
Vajon hogyan fognak tükröződni az idei év gazdasági kihívásai az európai fogyasztók év végi vásárlási kedvében? A McKinsey 2022-es Europe... tovább →
A McKinsey legutóbbi Europe Consumer Pulse Survey kutatása rávilágított arra, hogy az idei év gazdasági krízisei egy általános fogyasztói pesszimizmus... tovább →
2022-ben az európai gazdasági helyzet nem volt a csúcson, ez pedig a lakosság vásárlási szokásaiban is megjelent. Hiszen mit tesz... tovább →
Háború, infláció, koronavírus – az európai gazdaságra idén is kellőképp rájárt a rúd, ez pedig az európaiak vásárlási kedvében és... tovább →
A 2022-es év több szempontból is sújtotta az európai gazdaságot, gondoljunk csak az orosz-ukrán háborúra vagy az inflációra. De vajon... tovább →
Cikksorozatunk előző részeiben már megismerkedhettünk a megtermékenyítő, az átültető és a beoltó fenntarthatósági stratégiákkal. Ebben a cikkünkben zárásképp bemutatjuk a... tovább →