Cikksorozatunk előző részeiben már kettőt bemutattunk a Havas CX kutatása alapján azonosított 3 újonnan, a 2020-as világjárvány hatására kialakuló customer... tovább →
A világjárvány hatására jelentős változások mentek végbe a vásárlási szokásokban. Ez az online kereskedelem erősödésével új követelményeket hívott életre a... tovább →
Az év végi vásárlói magatartás mindig egy érdekes téma a marketing terén. Ez pedig idén hatványozottan igaz – a McKinsey... tovább →
A COVID-19 járvány révén 2020 a változások és a kihívások éve volt minden téren, így a fogyasztási szokások terén is.... tovább →
Az ünnepek közeledtével általában megindul az ajándékvásárlási őrület. Jön a Black Friday, a Cyber Monday, az emberek pedig megrohamozzák az... tovább →
A Google „messy middle” koncepciójával foglalkozó cikksorozatunk előző részében bemutattuk magát a modellt, illetve az ennek részét képező, a vásárlási... tovább →
A Google fogyasztói magatartással foglalkozó munkatársai idén júliusban előrukkoltak egy teljesen új koncepcióval, amivel a vásárlói döntés folyamatát és az... tovább →
A BCG idén tizennegyedik alkalommal hozta nyilvánosságra az év leginnovatívabb vállalatainak a listáját (röviden az MIC50 listát), melyen idén is... tovább →
A Datorama egy Salesforce termék, egy end to end marketingintegrációs platform. Kiválóan alkalmas a számtalan forrásból érkező üzleti adatok összegyűjtésére,... tovább →
A PwC legfrissebb tanulmányát bemutató cikksorozatunk utolsó részében megismerkedhetünk a negyedik jelentősebb trenddel, ami nagymértékben formálhatja a fogyasztói magatartást. A... tovább →
Cikksorozatunk előző részeiben a PwC idei tanulmányának köszönhetően már számos olyan trenddel megismerkedhettünk, melyek vélhetően egyre nagyobb hatással lesznek a... tovább →
Cikksorozatunk előző részében elkezdtük áttekinteni a PwC idei, Global Consumer Insights Survey 2020 névre hallgató tanulmánya által azonosított fogyasztási trendeket... tovább →