KAPCSOLAT   |   KARRIER  |  TUDÁSBÁZIS.BLOG  |    

Adatvezérelt marketing a kultúrában

A közönség pontosan tudja, milyen szempontok alapján választ előadást. Ismeri Ön ezeket?

Kultúrafogyasztási szokásaink jól érzékelhető módon, és szédítő sebességgel változnak napjainkban: online keresünk kulturális programokat, mobilon veszünk belépőjegyet, és kedvenceink műsorát akár élő közvetítés során is követhetjük a közösségi médiában, ahol azonnal reagálhatunk a produkcióra, sőt, nyilvánosan kifejthetjük véleményünket – és meg is tesszük. És ez csak néhány az utóbbi évek új lehetőségei közül.

A fogyasztók – akik egyben kultúrafogyasztók is – megszokták, hogy az online világban azonnali és testreszabott ajánlatokat kapnak – így ezt keresik a kultúra területén is. Természetes számukra, hogy ha megadják az adataikat, cserébe sokkal részletesebb és relevánsabb ajánlatokat kapnak, ráadásul mindig időben.  Azok a kulturális márkák, aki felismerik fogyasztóik újfajta igényeit és megfelelően válaszolnak is rájuk, plusz előnyt is szereznek, hiszen az így kialakuló érzelmi kötődés nagyban befolyásolja a programválasztást.

A Culture.Crane testre szabott adatvezérelt marketing megoldásokat kínál a kulturális intézmények számára, akik minden tekintetben elégedetté szeretnék tenni látogatóikat.

Ugrás a weboldalra