ADATVEZÉRELT MARKETING

ADATVIZUALIZÁCIÓ: LÉNYEGLÁTÁS ÉS TÖRTÉNETMESÉLÉS ADATOKKAL
Az adatvizualizáció a lényeglátás tudománya és művészete, mely emberi szemre optimalizálva, érthetően segíti az adatelemzést és a döntések meghozatalát.
A “storytelling with data” pedig az összefüggéseket mutatja meg egy adatképregényben, a lehető legkevesebb “grafikonkocka” segítségével
Machine Learning
– Gépi tanulás
A Machine Learning használata egyre inkább elterjed az üzleti életben időigényes döntéselőkészítések kiváltására, vagy automatizált folyamat optimalizálásra célozva.
Mindennapi munkánk része, hogy a rendszereinken átfolyó adatokat tisztítsuk, kategorizáljuk és előkészítsük őket olyan döntéshozói folyamatokhoz, melyek alapjaiban határozzák meg ügyfeleink mindennapjait és üzleti terveit. 2018 óta kiegészítő szolgáltatásként, 2019 óta pedig teljeskörű szolgáltatásként biztosítunk ügyfeleink részére Microsoft felhő alapokon futó Machine Learning megoldásokat.
CRM
A CRM és a rá épülő marketingautomatizációs eszközök egyénre szabott kommunikációt tesznek lehetővé, tömeges méretben.
A CRM-rendszerek fejlesztése során célunk, hogy az ügyféladatbázisban és a lehetséges vásárlók körében rejlő vásárlási, illetve újravásárlási potenciált a lehető leghatékonyabb módon kiaknázzuk adatbázis alapú és CRM-eszközök segítségével.
Speciális, testreszabott szolgáltatási csomagokat kínálunk ügyfeleinknek, amelyek magukban foglalják a CRM-auditot, a magas színvonalú, az ágazatnak megfelelő CRM-rendszer tervezését, fejlesztését és üzemeltetését, a kapcsolódó CRM-stratégiai és kommunikációs szolgáltatásokkal egyetemben.
CRM ESZKÖZEINK
Egyedi fejlesztésű eszközeinkkel mind a tervezést, mind az üzemeltetést hatékonyabbá és eredményesebbé tesszük.
Multi-funnel koncepció
A Multi-Funnel bármilyen értékesítési és igénybevételei folyamatra alkalmazható – egyszerre horizontális és vertikális megközelítésű. Lényege, hogy a teljes konverziós folyamatra nem egyetlen “tölcsér”-ként tekint, hanem négy alapvető szinten több párhuzamos konverziós tölcsért használ. Az első szinten a kommunikációs csatornák hatékonyságát hasonlítjuk össze és összesítjük “közös nevezőre” hozva, a második szinten az érdeklődők fogadását és az értékesítés/igénybe vétel felé terelést vizsgáljuk, a harmadik szinten az értékesítési csatornákat vesszük górcső alá, a negyedik szinten az utánkövetés és after sales tevékenységek elemzése kap helyet.
Content Matrix Emailer (CME)
A CME a Crane Dynamics 365 integrált, felhő alapú egyedi e-mail marketing megoldása, mely one-to-one ügyfélkommunikációt valósít meg tömeges e-mail küldés alapon. A marketingkommunikációs eszköz testre szabott ajánlatokat, releváns információkat közvetít a megfelelő célcsoportok és szegmensek számára a számukra leginkább megfelelő időzítéssel. Mindezt gépi tanulásra alkalmas modern analitikai eszközök alkalmazásával valósítja meg, melyek gondoskodnak a megfelelő célcsoportszegmensek összeállításáról és a nekik szóló egyedi üzenetek kiválasztásáról.
Kapcsolódó blogcikkek

Hat CX buktató, amit jobb elkerülni – 5. rész: A feedback csak időpocsékolás?
Az ügyfélélmény fejlesztésére irányuló projektek sajnos sok esetben nem tudják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket. Ez azonban sosem ok nélkül... tovább →
2022-03-31

Hat CX buktató, amit jobb elkerülni – 4. rész: Limitált kreativitás
Cikksorozatunk korábbi részeiben már megismerkedhettünk három olyan tényezővel, melyek gátolhatják az ügyfélélmény fejlesztését. Szó volt a fragmentációról, a CX fejlesztések... tovább →
2022-03-30

Hat CX buktató, amit jobb elkerülni – 3. rész: Részben az egész
Cikksorozatunk előző részeiben már bemutattuk, miért jelenthet akadályt az ügyfélélmény javulásában a CX fejlesztések fragmentációja és a vállalati értékteremtésre való... tovább →
2022-03-29

Hat CX buktató, amit jobb elkerülni – 1. rész: Fragmentáció
Az elmúlt évek trendjei alapján bizton állíthatjuk, hogy a vásárló-centrikusság és az ügyfélélmény kulcsszerepbe került a vállalatok sikerességét illetően. A... tovább →
2022-03-29

Mi volt a fogyasztói bizalom kulcstényezője 2021-ben?
A vásárlói bizalmat számtalan tényező befolyásolhatja, ezek jelentősége viszont idővel változhat. Vajon 2022-ben mi lehet a fogyasztói bizalom kulcsa? Ahhoz,... tovább →
2022-01-30

Hogyan számíthatjuk ki a marketingünk karbonlábnyomát?
Gondolkodtál már azon, hogy a marketingtevékenységeid milyen hatással vannak a környezetre? Ha még nem, ennek most elérkezett az ideje! Kezdésnek... tovább →
2021-12-20