KAPCSOLAT   |   KARRIER  |  TUDÁSBÁZIS.BLOG  |    

ADATVEZÉRELT MARKETING

A “data-driven marketing” akkora változást hoz a marketing szemléletében, mint a közlekedésben a GPS megjelenése a térkép után. Az utóbbi lehetőségeket mutat, az előbbi odavezet a célhoz. Kommunikációs mérnökökként az a feladatunk, hogy ügyfeleink a legrövidebb úton céljukhoz érjenek.

ADATBÓL INFORMÁCIÓ ÉS TUDÁS

Lehetővé tesszük, hogy ügyfeleink adatvezérelt döntéseket hozhassanak.

Digitalizált világunkban az emberek és a rendszerek egyre több adatot termelnek. Ez azonban legtöbbször még nem adatgyűjtés, csak adatgyűlés. Pusztán az adat ugyanis még nem információ és főleg nem tudás.

Az adatvezérelt marketing arról szól, hogy auditáljuk a meglévő adatforrásokat és az üzleti célok ismeretében értelmezzük őket, majd megtervezzük hasznosításukat. A mérések alapján felépített kommunikációs és az értékesítési folyamatokat szintén mérjük és visszamérjük. Ennek eredményeként az adatokból adatvizualizációval riportokon és dashboardokon keresztül döntéstámogató információt nyerünk ki és mutatunk meg.

ADATVIZUALIZÁCIÓ: LÉNYEGLÁTÁS ÉS TÖRTÉNETMESÉLÉS ADATOKKAL

Az adatvizualizáció a lényeglátás tudománya és művészete, mely emberi szemre optimalizálva, érthetően segíti az adatelemzést és a döntések meghozatalát.
A “storytelling with data” pedig az összefüggéseket mutatja meg egy adatképregényben, a lehető legkevesebb “grafikonkocka” segítségével

CRM

A CRM és a rá épülő marketingautomatizációs eszközök egyénre szabott kommunikációt tesznek lehetővé, tömeges méretben.

A CRM-rendszerek fejlesztése során célunk, hogy az ügyféladatbázisban és a lehetséges vásárlók körében rejlő vásárlási, illetve újravásárlási potenciált a lehető leghatékonyabb módon kiaknázzuk adatbázis alapú és CRM-eszközök segítségével.
Speciális, testreszabott szolgáltatási csomagokat kínálunk ügyfeleinknek, amelyek magukban foglalják a CRM-auditot, a magas színvonalú, az ágazatnak megfelelő CRM-rendszer tervezését, fejlesztését és üzemeltetését, a kapcsolódó CRM-stratégiai és kommunikációs szolgáltatásokkal egyetemben.

ESZKÖZEINK

Egyedi fejlesztésű eszközeinkkel mind a tervezést, mind az üzemeltetést hatékonyabbá és eredményesebbé tesszük.

Multi-funnel koncepció

A Multi-Funnel bármilyen értékesítési és igénybevételei folyamatra alkalmazható – egyszerre horizontális és vertikális megközelítésű. Lényege, hogy a teljes konverziós folyamatra nem egyetlen “tölcsér”-ként tekint, hanem négy alapvető szinten több párhuzamos konverziós tölcsért használ. Az első szinten a kommunikációs csatornák hatékonyságát hasonlítjuk össze és összesítjük “közös nevezőre” hozva, a második szinten az érdeklődők fogadását és az értékesítés/igénybe vétel felé terelést vizsgáljuk, a harmadik szinten az értékesítési csatornákat vesszük górcső alá, a negyedik szinten az utánkövetés és after sales tevékenységek elemzése kap helyet.

Content Matrix Emailer (CME)

A CME a Crane Dynamics 365 integrált, felhő alapú egyedi e-mail marketing megoldása, mely one-to-one ügyfélkommunikációt valósít meg tömeges e-mail küldés alapon. A marketingkommunikációs eszköz testre szabott ajánlatokat, releváns információkat közvetít a megfelelő célcsoportok és szegmensek számára a számukra leginkább megfelelő időzítéssel. Mindezt gépi tanulásra alkalmas modern analitikai eszközök alkalmazásával valósítja meg, melyek gondoskodnak a megfelelő célcsoportszegmensek összeállításáról és a nekik szóló egyedi üzenetek kiválasztásáról.

Kapcsolódó blogcikkek