ÜGYFÉL: Mastercard FELADAT: Külföldi kártyahasználat ösztönzése. MEGOLDÁS: A fő ok a kártya ellen és a készpénz mellett a bizonytalanság és információhiány. A Mastercard Úti Tippek – egy éveken át zajló... tovább →
ÜGYFÉL: adidas FELADAT: District Battle Run futóesemény szervezés és kommunikáció MEGOLDÁS: Ma már minden esemény közösségi média esemény is egyben. A District Battle Run futóeseményt a közösségi médiában szerveztük, és... tovább →
ÜGYFÉL: Mastercard FELADAT: A prémium Mastercard kártyák penetrációjának és értékének növelése, a kártyákhoz kapcsolódó szolgáltatások körének bővítése, ezen keresztül pedig a prémium kártyával rendelkezők tudatosságának növelése, a kártyahasználat ösztönzése. MEGOLDÁS:Komplett... tovább →
ÜGYFÉL: Mastercard FELADAT: Audience building és közvetlen kapcsolattartás a fogyasztókkal a Facebookon és az Instagramon, hogy a márkát közelebb hozzuk hozzájuk. MEGOLDÁS: Folyamatosan osztunk meg saját érdekes és edukatív tartalmakat,... tovább →