KAPCSOLAT   |   KARRIER  |  TUDÁSBÁZIS.BLOG  |    


Crane.Karrier

CRM customer support @Crane

Több, mint 10 éve sikeresen működő hazai és nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező adatvezérelt marketing ügynökség keres CRM ügyfél tanácsadó munkatársat innovatív adatvizualizációs, adatelemzési megoldásokat, illetve komplett CRM, lojalitás rendszereket üzemeltető csapatába. Várjuk azt a nyitott, jó kommunikációs készséggel rendelkező CRM ügyfél tanácsadó munkatársat, aki az egyetemen/főiskolán kommunikációs szakon tanult, van tapasztalata CRM projektek felügyeletében, meglévő ügyfelekkel jól kommunikál, lojális, nem ijed meg, ha digitális, adatvezérelt, automatizált megoldásokban kell gondolkodni és szeretné megszerzett ismereteit tovább bővíteni egy profi, dinamikusan fejlődő csapatban.

Amire lesz nálunk lehetőséged

  • Microsoft alapú személyre szabott CRM rendszerek ügyféloldali támogatása, felügyelete (MS Dynamics 365)
  • Ügyfelek CRM rendszerekkel kapcsolatos kéréseinek, fejlesztési igényinek koordinálása
  • Részvétel a CRM rendszerekkel kapcsolatos tréning feladatokban
  • A pozícióhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése (Monday.com)
  • Rendszer dokumentációk készítése, karbantartása
  • Alapszintű adatbázis műveletek elvégzése (importálás, karbantartás)
  • Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban

Nem kell rögtön mindenhez is 🙂 értened, de jó, ha van tapasztalatod az alábbiakban:

  • Dolgoztál már CRM rendszerekkel, ismered ezek működését, alapvető funkcióit (a többit nálunk megtanulhatod)
  • Magabiztosan használod a Microsoft Excel-t és nem ijedsz meg attól, ha az alapfunkciókon túl is el kell mélyedned benne
  • Alapszintű adatbázis kezelési ismerettel rendelkezel
  • Ügyfelekkel aktívan tartottál már kapcsolatot akár önállóan, akár egy csapat részeként
  • Tanítottál már be ügyfeleket rendszerek használatára, vagy akár te magad szerveztél tréninget az ügyfelek számára

Előnyt jelent:

  • Microsoft Dynamics 365 termékek ismerete
  • egyéb CRM rendszerrel dolgoztál már, vagy szupportáltad azt ügyfeleknek (pl.SF, Oracle, SAP)

Egyéb kompetenciák:

  • Magas szintű angol nyelv írás és olvasási szinten
  • Önálló, proaktív munkavégzés
  • Megoldás orientált gondolkodásmód
  • Magas szintű logikai készség
  • Jó csapatjátékos

 

#JELENTKEZZ

Ha a fentiekből magadra ismertél, mielőbb küldd el nekünk önéletrajzodat fizetési igényed megjelölésével a hr@crane.hu e-mail címre.

Adatkezelési tájékoztató: http://crane.hu/karrier/

SZÜKSÉGES VÉGZETTSÉG:

  • Felsőfokú végzettség (előny jelenthet, ha marketing vagy marketingkommunikáció szakon végeztél)

SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:

  • Angol – erős középfok szóban és írásban egyaránt

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Otthon és Budapest

Hol találsz minket?

1027 Budapest, Horvát u. 14-24.
Tel: +36-1-236-5530
Fax: +36-1-236-5531

Tájékoztatás a személyes adatok kezeléséről

Hivatkozással az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 20. §-ára, valamint a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (Munka tv.) 10. § (2) bekezdésére a CRANE Kft. (Székhely: 1027 Budapest, Horvát u. 14-24., Cégjegyzékszám: 01-09-862008, továbbiakban: CRANE Kft.) mint adatkezelő a munkaviszony létesítése céljából történő jelentkezés során beküldött személyes adatok kezeléséről az érintetteket az alábbiak szerint tájékoztatja:

Tovább